Duchat, städat o nu väntar

Jag har hunit med och både ducha och städa och fixat lite med julmaten idag:)
Nu sitter jag och tar det lungt då det känns som om det behövs då jag fortfarande är sjukt förkyld. Och har inte mycket ork i kroppen. Snart kommer mina älskade systrar, tommy och mormor hit:) Dom lär vara här inom en halvtimme<3 mys<3
Idag blir det och handla lite och bara fixa med julmaten. Ikväll blir det att spela bingolotto:) hahah tråkig tradition men det är en traditon och ett måste så vi har köpte lotter och det har dom andra oxå så kommer bli mys mys och åter mys.
Och snart kommer mina kakor!!! min älskade syrra har gjort mina favorit kakor i år igen! Kärlek på det asso;)
Men nu ska ja slitta mej från datorn och göra nåt vettigt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0